About Me

My photo
By profession I am writer and SEO Expert. I am also an aspiring Philosopher. A wise man ones said “It is not important to know solution of all problem kind, Important is to know the correct person, who know the Solution.”

Wednesday, January 26, 2011

Jigar Moradabadi

Umr jalvon me basar ho ye zaruri to nahi
Har shab-e-gham ki sahar ho ye zaruri to nahi

Chashm-e-saaqi se piyo ya lab-e-saagar se
Bekhudii aathon pehar ho ye zaruri to nahi

Neend to dard ke bistar pe bhi aa jaati hai
Unke aagosh me sar ho ye zaruri to nahi

Karte to hain kaii log masjidon me sajde
Unke har sajde me asar ho ye zaruri to nahi


Sab ki nazaron me saaqi ho ye zaruri hai magar
Sab pe saaqi ki nazar ho ye zaruri to nahi

----------------------------------------------------- Jigar Moradabadi!

Email subscription.. Posted BY _ Shriram Iyengar

No comments:

Post a Comment